Twee homovaders en gezin schitteren in een Nikon reclame

17 januari 2015, laatste update 28 mei 2016 | tags: co-ouderschap, ervaringsverhaal

nikon

Nikon heeft een nieuwe commercial gemaakt voor de “I Am Generation Image” campagne met daarin Kordale and Kaleb Lewis en hun drie dochters. Hun selfie met hun ochtendrituelen plaatsten ze op Instagram, die al snel de wereld rondging. De ochtend-routine-selfie, waarin de twee vaders hun dochters haar aan het kammen zijn, verzamelde duizenden likes en commentaren, zowel positief als negatief. Veel van de negatieve commentaren waren homofobisch en racistisch.

Picture Perfect
In de video van Nikon’s vertellen de vaders het achtergrondverhaal achter de video, waarin ze ingaan op de publiciteit en wat ze hopen dat hun kinderen zullen ervaren in de toekomst. Kordale Lewis is schrijver en schreef een memoire over zijn leven en de selfie, genaamd Picture Perfect? 

Nikon Generation Image “Kordale & Kaleb” from Paul La Calandra on Vimeo.

Bronnen: Out.tv en Towleroad